Otisk vlastního já (instruktora) do lekce, má mít lekce nějaké téma? Mají studenti cítit, že se dneska necítím dobře nebo jsem rozladěný (jako instruktor), kde hledat energii, aby to poznat nebylo, sebereflexe Otisk a odraz se zrcadlí v každém z nás a v každém s kým sdílíme „prostor“. Bylo by zvláštní kdyby otisk lektora nezůstával v jeho lekcích. Proto každý jednotlivec rezonuje s určitým kolektivem a díky Bohu za to. Skupiny, jednotlivci i celé kolektivy chodí za lektorem se kterým rezonují. Mají rádi jeho energii, to jak cvičí, tón jeho hlasu.. Otisk lektora v lekci je podle mého názoru ten nejzásadnější. V tom je předávání jógy tak unikátní. Každá lekce pod vedením instruktora je jiná, specifická. Není tomu proto, že existuje tolik stylů jógy a každý z nás možná studoval jakýsi dílčí kousek. Půvabem jógy je její předávání. Praktikující jogín a učitel je jakýsi „světlonoš“, který se rozhodl nést pochodeň Pravdy. Jeho záměrem by mělo být tuto Pravdu předávat dál. Čistě, bez ega. To není poutí snadnou. Jóga je hluboký prastarý systém, který má několik úrovní léčení, praktikující k ní přistupuje z různých úhlů pohledů a perspektiv, dle toho v jaké životní fázi se nachází a dle své perspektivy předává dál. Jogín se automaticky stává „kanálem“ předávání. Pokud se mu podaří oprostit se od své mysli a ega procházejí jím nádherné energie ve kterých je schopen držet celé kolektivy. Míra zkušenosti je mírou autentičnosti. Proto se kolektivy vrací, protože cítí. Cítí učitelův vliv na jejich život. Mnohdy mu nerozumí, pouze jej přitahuje.
Otisk
Otisk
Otisk
Otisk vlastního já (instruktora) do lekce, má mít lekce nějaké téma? Mají studenti cítit, že se dneska necítím dobře nebo jsem rozladěný (jako instruktor), kde hledat energii, aby to poznat nebylo, sebereflexe Otisk a odraz se zrcadlí v každém z nás a v každém s kým sdílíme „prostor“. Bylo by zvláštní kdyby otisk lektora nezůstával v jeho lekcích. Proto každý jednotlivec rezonuje s určitým kolektivem a díky Bohu za to. Skupiny, jednotlivci i celé kolektivy chodí za lektorem se kterým rezonují. Mají rádi jeho energii, to jak cvičí, tón jeho hlasu.. Otisk lektora v lekci je podle mého názoru ten nejzásadnější. V tom je předávání jógy tak unikátní. Každá lekce pod vedením instruktora je jiná, specifická. Není tomu proto, že existuje tolik stylů jógy a každý z nás možná studoval jakýsi dílčí kousek. Půvabem jógy je její předávání. Praktikující jogín a učitel je jakýsi „světlonoš“, který se rozhodl nést pochodeň Pravdy. Jeho záměrem by mělo být tuto Pravdu předávat dál. Čistě, bez ega. To není poutí snadnou. Jóga je hluboký prastarý systém, který má několik úrovní léčení, praktikující k ní přistupuje z různých úhlů pohledů a perspektiv, dle toho v jaké životní fázi se nachází a dle své perspektivy předává dál. Jogín se automaticky stává „kanálem“ předávání. Pokud se mu podaří oprostit se od své mysli a ega procházejí jím nádherné energie ve kterých je schopen držet celé kolektivy. Míra zkušenosti je mírou autentičnosti. Proto se kolektivy vrací, protože cítí. Cítí učitelův vliv na jejich život. Mnohdy mu nerozumí, pouze jej přitahuje.